آمار شب قدر است و من قدري ندارم.....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

شب عفو است ومحتاج دعایم     زعمق دل دعایی کن برایم

اگر امشب به معشوق رسیدی      خدا را در میان اشک دیدی؟

کمی هم نزد او یادی از ما کن       کمی هم جای ما اور صداکن

بگو یارب فلانی رو سیاه است         دودستش خالی وغرق گناه است

بگو یارب تویی دریای جوشان         در این شب رحمتت بر وی بنوشان

 

 

پیامک شب قدر

 

امام صادق(ع):‌«تقدیرات در شب نوزدهم است و حتمی شدن آن در
شب بیست و یکم و امضای آن در شب بیست و سوم»

 

پیامک شب قدر

 

الهی! امشب آمده‌ام تا به چهارده نور پاک، تورا قسم دهم و والاترین کتاب را بر سر بگیرم و بالاتر روم. 
مرا به خویش وامگذار و در این شب، با بهترین دوستانت هم‌نشین کن 
و از خویش مران، که بی‌تو حیرانم و سرگردان.

 

پیامک شب قدر

 

بگذار تا بمیرم در این شب الهی / ورنه دوباره آرم رو روی روسیاهی
چون رو کنم به توبه، سازم نوا و ندبه / چندان که باز گردم گیرم ره تباهی
چون رو کنم به احیاء، دل زنده گردم اما / دل مرده می‏شوم باز با غمزه گناهی
گرچه به ماه غفران بسته است دست شیطان / بدتر بود ز ابلیس این نفس گاه گاهی
ای کاش تا توانم بر عهد خود بمانم / شرمنده ‏ام ز مهدی وز درگهت الهی
تا در کفت اسیرم قرآن به سر بگیرم / چون بگذرم ز قرآن اُفتم به کوره راهی
من بندگی نکردم با خویش خدعه کردم / ترسم که عاقبت هم اُفتم به قعر چاهی
با اینکه بد سرشتم با توست سرنوشتم / دانم که در به رویم وا می‏کنی به آهی
ای نازنین نگارا تغییر ده قضا را / گر تو نمی ‏پسندی تقدیر کن نگاهی
دل را تو می ‏کشانی بر عرش می ‏کشانی / بال ملک کنی پهن از مهر روسیاهی
دل را بخر چنان حُر تا آیم از میان بُر / بی عجب و بی تکبّر از راه خیمه گاهی
امشب به عشق حیدر ما را ببخش یکسر / جان حسین و زینب بر ما بده پناهی
آخر به بیت زینب بیمار دارم امشب / از ما مگیر او را جان حسن الهی
در این شب جدایی در کوی آشنایی / هستم چنان گدایی در کوی پادشاهی

 

 

التماس دعا

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اغن کل فقیر

اللهم اشبع کل جائع

اللهم اشفع کل مریض

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین

انک علی کل شیء قدیر

برحمتک یا ارحم الراحمین

یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلوبنا علی دینک

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

التماس دعا

 

 

آرميتا - مدير وبلاگ منتظران ظهور

 

 



نظرات شما عزیزان:

آرميتا
ساعت14:29---29 تير 1393
يادش بخير 2 ارديبهشت چقدر خوشحال بودم ..... هممون از خوشحالي گريه كرديم..... نماز شكر ..... و گفتيم ديگه تموم شد ..... ولي .....بازم شروع شد...... روزهاي تنهايي ...... روزهايي كه فقط خدا رو كنارم دارم .... كسي نميفهمه ...... هيچكس ...... كه چه خبره تو دلم ...... فقط ميگن گريه نكن ..... مگه ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه اين دله..... كسي نميدونه چيزي از دردهايي كه نصفه شب تازه سروكلش پيدا ميشه...... كسي نميدونه كه باز شروع شد اون روزايي كه بايد كارم گريه باشه ...... خيلي درد داره وقتي كسيكه هميشه مثل يه كوه پشتت بود جلو چشات بگه زنده موندنم 50...50 ست...... هي....... خيلي سخته...... اونوقت بازم يه عده ميگن درستو بخون...... بابا شما چه ميدونيد چه خبره تو دلم ..... زندگيم شده گريه ...... امروز قسم خدا و قرآن و امام حسين خوردم كه گريه نكنم وقتيكه تنها شدم ...... ولي اولين بار بود كه زدم زير قسمهام...... خدايا به حرفاش وقتيكه دردش شروع ميشه توجه نكن ...... ميگه جانمو بگير ولي خدايا ........... به دل نگير ...... دست خودش نيست .....
نميدونم امشب بهونه اولين اشكت چيه ولي اگه واسه آخريش بهونه اي نداشتي پدرم رو دعا كن........ التماس دعا.....
ياحق
پاسخ:....... ببخشيد كه ناراحتتون كردم..... شرمنده...... ولي خسته شدم از خنده هاي مصنوعي ...... التماس دعا.....


آرميتا
ساعت19:18---26 تير 1393

........ خواهشا التماس دعا.......
بيمارا رو يادمون نره...... كسانكه تو بيمارستانن..... سرطانيها .... بچه هاي بيمار.... كسانيكه ديگه طاقتشون تموم شده و خسته شدن از داروهاي شيمي درماني........... خواهشا بيادشون باشيم.....
كاري بجز دعا ازمون برنمياد..... دعاكنيم كسي رنج بيماري نداشته باشه..... خانواده اي بخاطر بيماري غصه نداشته باشه......
..... اينم دعاي من از ته دلم ...... خداي من آرزوي هيچ دختري اين نباشه: خدايا فقط موهاي بابام نريزه ......
خدايا ...... خودت كمكمون كن .....

راستي..... حق الناس موضوعيه كه در قيامت با شفاعت هم حل نميشه .....هر بدي ازم ديديد..... اگه بد كردم كه ميدونم كردم و اگه دلي شكستم اگه كاري كردم ..... ازتون ميخوام تو اين شبهاي عزيز منو ببخشيد.....
التماس دعا - ياحق



...
ساعت14:55---26 تير 1393

سلام ممنون که به وبلاگم سر زده بودین کارتون عالیه وبلاگتون خیلی زیباست


پاسخ:سلام..... متشكر..... وب شماهم عالي بود..... موفق باشيد-التماس دعا ياحق



کانون بسیج جوانان فریدن
ساعت14:05---25 تير 1393
التماس دعای ویژه
یاعلی..
پاسخ:التماس دعا..... ياحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:شب قدر,التماس دعا, ] [ 12:35 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق